Regulamin

CAMPING PROSTYNIA

Chcesz spędzić czas na łonie natury w ciszy i spokoju, to miejsce jest dla Ciebie

REGULAMIN

Camping Prostynia

W trosce o naszych Gości prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w naszym campingu. Stosowanie się do niniejszego Regulaminu umożliwi nam zapewnienie Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

ZASADY OGÓLNE

  1. Doba pobytowa trwa od 15:00 (przyjazd) do 10:00 (wyjazd).

  2. W przypadku, gdy Gość pozostanie w domu w dniu wyjazdu po godzinie 10:00, może zostać naliczona opłata za kolejną dobę pobytu i nie gwarantuje to możliwości przedłużenia pobytu.

  3. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach przez nas wskazanych. Przewidziane jest 1 miejsce parkingowe na 1 dom, przy dodatkowym pojeździe prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów. Parking jest bezpłatny. Nasz ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy, ani znajdujące się w nich mienie.

  4. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie albo w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywanie na terenie Ośrodka.

  2. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej.

  3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Ośrodka.

  4. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym domku, recepcji, na tablicy informacyjnej oraz na stronie https://www.camping-prostynia.pl/regulamin/.

MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

  1. Gość nie może przekazywać Domku osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

  2. Osoby niezameldowane w Domkach nie mogą przebywać na jego terenie .

  3. Zwierzęta domowe są akceptowalne po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem. Przebywanie psów na terenie Ośrodka dozwolone jest z ważnym świadectwem szczepień, w kagańcu i na smyczy. Właściciele psów proszeni są o sprzątanie odchodów.

  4. Właściciel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu Domku lub w mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Ośrodka lub innych osobach przebywających na jego terenie .

REZERWACJA, ZAPŁATA, KAUCJA

  1. Nie uprawnia do zwrotu wpłaconych należności za pobyt: rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd lub wcześniejsze wymeldowanie spowodowane nie z winy właściciela ośrodka. W przypadku anulowania przez Państwa rezerwacji gwarantowanej w terminie 60 dni lub dłuższym przed przyjazdem zwrotowi podlega 50% wpłaconego zadatku, anulowanie w terminie krótszym niż 60 dni przed przyjazdem zadatek w całości pozostaje u nas.

  2. W dniu przyjazdu pobrana zostanie w gotówce kaucja w wysokości 100 zł za 1 dom. Kaucja podlega zwrotowi w dniu wyjazdu po sprawdzeniu przez nas stanu domu i stwierdzeniu kompletności wyposażenia oraz braku uszkodzeń.

  3. Pobierana jest oplata za zużycie prądu według stawek operatora, rozliczana z kaucji w dzień wyjazdu.

  4. W celu potwierdzenia rezerwacji wstępnej należy wpłacić na podane konto bankowe zadatek w wysokości 30% kosztów całego pobytu w ciągu 2 dni od dnia dokonania rezerwacji(rezerwacja gwarantowana), w przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana.

Justyna Sobolewska: 56 1020 2847 0000 1502 0101 2558

  1. Pozostałą kwotę całkowitej ceny pobytu należy zapłacić w dzień przyjazdu na miejscu gotówką (PLN).

  2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem Regulaminu. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia od obowiązku jego przestrzegania.

ZASADY KORZYSTANIA Z DOMKÓW I OBIEKTU

  1. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 23:00 do 7:00.

  2. W obiekcie zabronione jest zakłócanie spokoju innym Gościom, w tym odtwarzanie głośniej muzyki.

  3. Osoby zakłócające spokój, porządek, korzystające w niewłaściwy sposób z powierzonego mienia , postępujące niezgodnie z Regulaminem mogą być usunięte z ośrodka bez prawa zwrotu poniesionych wcześniej opłat oraz bez prawa do jakichkolwiek odszkodowań.

  4. domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów , palenie grilla I UŻYWANIE OGNIA OTWARTEGO. Za złamanie tego zakazu nałożona zostanie każdorazowo kara w wysokości 500zł.

  5. Zabronione jest pozostawianie niedopałków na terenie ośrodka.

  6. Ze względu na drewnianą konstrukcje domków należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno wzniecać ognia oraz palić grilla na tarasach domków i w ich otoczeniu.

  7. Patroszenie ryb w domach jest zabronione.

  8. W trakcie pobytu utrzymanie czystości i sprzątanie domu należy do Gościa. W dniu wyjazdu wyposażenie kuchni powinno być umyte.

  9. Goście przebywający w 0środku proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku, niniejszego Regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.

ZOBOWIĄZANIA GOŚCI

  1. Osoby niepełnoletnie muszą znajdować się na terenie całego obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

  2. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

  3. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających w domach i na obiekcie odpowiedzialność ponoszą ich rodzice i opiekunowie.

  4. Korzystanie przez dzieci z ogrodu i placu zabaw powinno odbywać się tylko pod opieką osoby dorosłej.

  5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w Domkach, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Szkody powstałe z winy Gościa rozliczane są na miejscu.

  6. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług lub usterek wynikłych w trakcie użytkowania domu uprzejmie prosimy zgłaszać je nam na bieżąco, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję

  7. Gość ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie własnego mienia, które nie zostało przez niego odpowiednio zabezpieczone.

  8. Gość przed opuszczeniem Domku jest zobowiązany do sprawdzenia czy urządzenia elektryczne są wyłączone.

  9. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Właściciel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Właściciela, uregulowania należności wobec Właściciela, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia terenu Ośrodka.

  10. Informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, wody itp .

  11. Ubezpieczenie Gości przebywających na terenie ośrodka oraz ich mienia leży w zakresie Gości.

  12. Nasz Camping nie ponosi odpowiedzialności materialnej i finansowej za rzeczy należące do Gości pozostawione w domu lub na terenie ośrodka. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domu i terenu ośrodka.

ZOBOWIĄZANIA WŁAŚCICIELA

Właściciel zapewnia Gościom:

  1. Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku

  2. Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu;

  3. Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Ośrodku

  4. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utracone lub uszkodzone mienie Gościa, wynikające z nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z KĄPIELISKA

  1. Dzieci niepełnoletnie mogą przebywać w wodzie, kąpać się wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

  2. Zabrania się wstępu do wody osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.

  3. Osoby korzystające z kąpieli obowiązuje strój kąpielowy.

  4. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu będą usuwane z terenu wody, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego.

POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. W Domku i na jego terenie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

  2. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne. Gościowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych oraz do ich poprawiania.

  3. Zakazuje się prowadzenia na terenie Ośrodka akwizycji i sprzedaży obnośnej.

  4. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy utrudniających korzystanie z Ośrodka przez pozostałych Gości.

  5. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Domku i jego wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, pod warunkiem przywrócenia ich pierwotnego ustawienia przed wymeldowaniem.

  6. Gość zobowiązany jest do przestrzegania segregacji śmieci.

  7. Zabrania się wrzucania do muszli klozetowej podpasek, tamponów, pampersów, chusteczek higienicznych, wacików i innych przedmiotów, które mogą spowodować niedrożność kanalizacji. Za niezastosowanie się do zakazu grozi opłata w wysokości 1000 zł oraz obciążenie kosztami udrożnienia kanalizacji przez wyspecjalizowane służby.

  8. Opłata za uszkodzenie lub utratę klucza wynosi 50zł.

  9. Grillowanie i palenie ogniska poza miejscem do tego wyznaczonym będzie traktowane jak próba wzniecienia pożaru. Osoby grillujące i palące ognisko poza miejscem wyznaczonym zostaną obciążone opłatą w wysokości 2000 zł oraz kosztami nieuzasadnionego wezwania służb ratunkowych.

ŻYCZYMY UDANEGO WYPOCZYNKU!